Skuteczność procesu terapeutycznego zależy od bardzo wielu czynników. Ogromne znaczenie ma tutaj motywacja Klienta, gotowość na współpracę oraz podjęcie zmian w swoim życiu.

Mimo dokładania wszelkich starań, aby wynik pracy psychologicznej był jak najbardziej efektywny, nie jesteśmy w stanie zobowiązać się do osiągnięcia przez Klienta określonego celu terapeutycznego.

Koterapia jest usługą limitowaną. W wybranych sytuacjach proponowana jest przez samego terapeutę jako domyślna forma wsparcia.

Rezerwacja i płatności za spotkania

  1. Klient dokonuje rezerwacji spotkania poprzez płatność za pośrednictwem systemu rezerwacji dostępnego tutaj. W wybranych sytuacjach płatność może być dokonana przelewem tradycyjnym na numer konta: 09 1050 1445 1000 0097 2543 6969, ING Bank Śląski SA; tytuł przelewu: imię i nazwisko Klienta, data i godzina wizyty.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługi: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
  3. Jeżeli w trakcie płatności nastąpi problem z połączeniem internetowym, bądź jakikolwiek błąd, który przerwie proces płatności, to Klient może dokończyć ją wracając na swoją skrzynkę mailową do maila zatytułowanego „Rezerwacja oczekująca na płatność”.
  4. Chcąc zmienić datę lub godzinę wizyty już zarezerwowanej prosimy o kontakt z recepcją pod nr tel. 884650608.
  5. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie w formularzu danych osobowych na potrzeby wystawienia rachunku lub faktury, poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Klienta, które będą wykorzystywane do późniejszej komunikacji z Klientem.
  6. 48 h przed umówionym spotkaniem poprzez system rezerwacji, Klient otrzyma wiadomość e-mail z przypomnieniem o spotkaniu, 12 h przed spotkaniem Klient otrzyma wiadomość sms podobnej treści.
  7. Gwarantujemy niezmienność cen spotkań Klientom uczęszczającym na terapię przez pół roku od pierwszej wizyty.

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Klienta

  1. Odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwa nie później niż 24h przed ustalonym terminem sesji.
  2. Jeżeli Klient nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie pojawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
  3. W razie nie pojawienia się Klienta na spotkaniu punktualnie, terapeuta oczekuje 15 minut.
  4. W przypadku, gdy Klient odwoła opłaconą wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Płatność może również zostać zaliczona na rzecz kolejnej wizyty – zgodnie z życzeniem klienta.
  5. Uprawnienia, o którym mowa powyżej dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Relacyjne.pl

  1. W przypadku gdy opłacone spotkanie zostanie odwołane przez Relacyjne.pl, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność.
  2. Klient otrzyma również propozycję nowego terminu wizyty w preferencyjnym czasie.
  3. Z przyczyn leżących po stronie Relacyjne.pl, spotkanie może się opóźnić maksymalnie 15 minut. Jeśli wizyta miałaby się rozpocząć później niż 15 minut od ustalonej godziny, Klient informowany jest o przewidywanej godzinie rozpoczęcia spotkania i ma możliwość wyboru pomiędzy oczekiwaniem, a odzyskaniem całej zapłaconej kwoty.
  4. Uprawnienia, o którym mowa powyżej dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail recepcja@relacyjne.pl
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
  3. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dotarcie do gabinetu stacjonarnego w Krakowie

  1. Gabinet nr 1 znajduje się przy ul. Paulińskiej 30/2 w Krakowie (Kazimierz), niedaleko kościoła Paulinów „Na Skałce”. Jadąc od strony Mostu Grunwaldzkiego możemy poszukać miejsca parkingowego przy ulicy Elizy Orzeszkowej. Jadąc od strony Mostu Piłsudskiego, skręcamy w ulicę Krakowską, później Skawińską i Augustiańską, gdzie zazwyczaj można znaleźć wolne miejsca parkingowe (parking miejski w strefie A). Kamienica jest pierwszym budynkiem widocznym po skręceniu z Augustiańskiej w Paulińską. Na domofonie należy wybrać nr 201. Gabinet znajduje się na parterze, w mieszkaniu nr 2 (pierwsze drzwi na lewo po wejściu na klatkę).
  2. Gabinet nr 2 znajduje się przy ul. Zalesie 42b/1 (Ruczaj) w budynku „IMPERIAL Zalesie Corner House” (blok w kolorze czarnym), wejście do budynku znajduje się od strony wjazdu do garażu podziemnego. Jadąc od strony ul. Bobrzyńskiego skręcamy w ul. Drukarską. Jadąc od strony ul. Kobierzyńskiej skręcamy w ul. Zalesie. Gabinet znajduje się na parterze. Na domofonie należy wybrać nr 1.
  3. Gabinet nr 3 znajduje się przy ul. Polnej 4/1 w Krakowie (Prądnik Biały), niedaleko wieżowca „Okąglaka”. Wolne miejsca parkingowe (parking bezpłatny) tuż pod lokalem (od strony ul. Krętej). Na domofonie należy wybrać nr 1. Gabinet znajduje się na parterze.
  4. Gabinet nr 4 znajduje się przy ul. Orawskiej 5/2 w Krakowie (Stare Podgórze), niedaleko hotelu „Wilga”. Jadąc od strony Ronda Matecznego, skręcamy w ulicę Orawską zaraz za stacją paliw Shell. Wolne miejsca parkingowe (parking miejski w strefie B) można znaleźć przy ul. Spiskiej lub Przedwiośnie. Na domofonie należy wybrać nr 2.
  5. Gabinet nr 5 znajduje się przy ul. Przedwiośnie 2a/40 w Krakowie (Stare Podgórze), niedaleko hotelu „Wilga”. Jadąc od strony Ronda Matecznego, skręcamy w ulicę Orawską zaraz za stacją paliw Shell. Wolne miejsca parkingowe (parking miejski w strefie B) można znaleźć przy ul. Spiskiej lub Przedwiośnie. Na domofonie należy wybrać nr 40.

Dotarcie do gabinetu stacjonarnego w Katowicach

  1. Gabinet nr 1 znajduje się przy ul. Mickiewicza 10/19 w Katowicach. 200 m od Rynku i równie blisko od Galerii Katowickiej. Po przejściu przez bramę główną do kamienicy widoczna jest brama na dziedziniec. Na domofonie przy bramie należy wybrać nr 19. Następnie na dziedzińcu trzeba skierować się do drzwi na lewo i tam ponownie wybrać nr 19 na domofonie. Gabinet mieści się na pierwszym piętrze (drzwi nr 112). Na półpiętrze znajduje się poczekalnia.
  2. Gabinet nr 2 znajduje się przy ul. Mickiewicza 10/29 w Katowicach. 200 m od Rynku i równie blisko od Galerii Katowickiej. Po przejściu przez bramę główną do kamienicy widoczna jest brama na dziedziniec. Na domofonie przy bramie należy wybrać nr 29. Następnie na dziedzińcu trzeba skierować się do drzwi na lewo i tam ponownie wybrać nr 29 na domofonie. Gabinet mieści się na drugim piętrze (drzwi nr 212). Na półpiętrze znajduje się poczekalnia.
  3. Gabinet nr 3 znajduje się przy ul. Sokolskiej 80/207 w Katowicach. Po wejściu głównymi drzwiami do budynku należy skierować się na schody. Gabinet mieści się na trzecim piętrze (drzwi nr 107), w korytarzu na prawo od klatki schodowej. Z tyłu budynku jest możliwość zaparkowania samochodu (miejsce płatne za szlabanem).

Dotarcie do gabinetu stacjonarnego we Wrocławiu

  1. Gabinet nr 1 znajduje się przy ul. św. Mikołaja 56/305 we Wrocławiu (III piętro z windą). Samochód najwygodniej jest zaparkować na przeciwko budynku przy ulicy św. Mikołaja (parking miejski w strefie A). Alternatywnie za kamienicą znajduje się płatny parking podziemny przy ul. Grabarskiej (wjazd od ul. Ruskiej). Na domofonie należy wybrać numer 42.
  2. Gabinet nr 2 znajduje się przy ul. Krasińskiego 1 we Wrocławiu, w budynku Poczty Głównej (połączonym z budynkiem OVO). Kierując się od strony Galerii Dominikańskiej Al. Słowackiego, skręcamy w prawo, w ul. Krasińskiego, gdzie znajduje się parking. Po wejściu do budynku trzeba skręcić w lewo i skierować się na schody (obok Banku Pocztowego). Gabinet nr 104 znajduje się na I piętrze.
  3. Gabinet nr 2 znajduje się przy ul. Niedźwiedzia 4/3a we Wrocławiu w budynku Pixel House. Z parkingu najwygodniej skorzystać przy CH Magnolia (naprzeciwko budynku, po drugiej stronie ulicy). Klatka schodowa do lokalu znajduje się z tyłu budynku, za szlabanem. Gabinet zlokalizowany jest w mieszkaniu nr 3a na I piętrze.

Pokój spotkań online

  1. Sesje terapeutyczne online realizowane są z wykorzystaniem serwisu whereby.com.
  2. Link do pokoju spotkania klient otrzymuje w powiadomieniu mailowym wraz z informacją o rezerwacji wizyty.
  3. Zalecamy podczas spotkania użycie słuchawek telefonicznych z mikrofonem (wystarczą jedne na parę).
  4. Terapeuta oczekuje na Klienta w pokoju online 15 minut od ustalonego czasu spotkania. Po tym czasie wizyta nie będzie mogła się rozpocząć.

Opieka nad dziećmi

  1. W Relacyjne.pl troszczymy się o bezpieczeństwo każdego członka rodziny, dlatego nie prowadzimy sesji przeznaczonych dla osób dorosłych w obecności dzieci. Nie mamy możliwości zaopiekowania się Państwa dzieckiem w trakcie trwania sesji terapeutycznej. Prosimy o upewnienie się najpóźniej 24 h przed planowaną sesją, czy dziecko ma zapewnioną opiekę poza gabinetem na czas trwania sesji (jest to ostatni moment na odwołanie sesji). Psycholog odmówi przeprowadzenia spotkania w przypadku obecności dziecka, a jego koszt nie zostanie zwrócony.

Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość w kontekście zasad panujących w Relacyjne.pl.

W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.